söndag 10 oktober 2010

Helgarbete


Nu är jag faktiskt ganska nöjd med mig själv. Har lyckats bringa ordning på mitt kontor,bland alla papper som hör till olika delar av mina arbetsområden. Förhoppningsvis har rätt papper hamnat i rätt pärm. Det är så många olika saker jag arbetar med samtidigt nu så risken är stor att man får med sig fel papper till nästa möte om man inte har dem i ordning. Skulle vara fatalt om jag kom till bowlingklubben med HLR:s papper t.ex.
Har dessutom stämt min zittra och autoharpen. Gått igenom hela mitt program som jag skall ha i kyrkan den 8 nov. Både läst högt för mig sjäv och sjungit de visor som är med. Funderar på att genomföra det för mina vänner en dag i veckan så jag får veta hur det verkar. Har ju tyvärr ingen som kan kritisera hemma längre. Vädret är lite si så där i dag, ångrar att jag inte passade på att gå ut lite i solen i går, men trodde på vädergubbarna som lovade sol i dag. Hoppas nu på morgondagen.

Inga kommentarer: