tisdag 5 oktober 2010

Dagen efter

I dag har jag varit till banken och gjort klart med dödsbodelning. Känns både bra och dåligt, vet inte riktigt hur jag skall hantera mina känslor kring det här. Det verkar som ett definitivt slut på epoken med mitt äktenskap och så måste det väl bli även om det är svårt att acceptera. Har också besökt min läkare för mina händer är så onda. Fick nu konstaterat att det är reumatism så det känns lite hårt. Tycker det räcker med all den medicin jag redan äter för olika sjukdomar. För att råda bot på tristessen har jag varit på Bowlingklubbens damsektions möte en stunds trevlig samvaro med smörgåstårta och småprat. Har talat i telefon resten av kvällen. Det blev en liten rundresa det också Stockholm, Hjo, Danmark och Uddevalla. Vi talade inte om vädret så det var nog ganska bra överallt annars hade det nog nämnts.

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

En epok i ditt liv är slut och jag förstår att det känns sorgligt. Och till det besked om reumatism! Håller med dig, räcker inte det som du redan har?!

Bra i alla fall att du piggar upp dig bowling och smörgåstårta.

Kram
Gunilla